Rejestracja
1. Jeżli jesteś nowym użytkownikiem kliknij "Zarejestruj się". Rejestrujesz się wpisując swoje dane do formularza.
2. Rejestracja w sklepie jest darmowa i nie zobowiązuje Cię do kupna. Aby stać się naszym klientem, wypełnij formularz i kliknij przycisk [Zarejestruj się]. Na wskazany przez Ciebie adres e-mail prześlemy list powitalny, nie musisz już w żaden sposób potwierdzac rejestracji. Jeżli jesteś już zarejestrowany wystarczy, że podasz swój e-mail i hasło.
Zamówienie
1. Jeżli nie byłeś zalogowany wcześniej, zostaniesz poproszony o wypelnienie formularza aby złożyć zamówienie, musisz być zalogowany. Jeżli nie masz jeszcze swojego konta, zarejestruj się.
Realizacja zamówienia
1. Po złożeniu zamówienia zamawiający otrzyma zawiadomienie pocztą elektroniczną, które jest równoznaczne z przyjęciem zamówienia.
Czas realizacji zamówienia i możliwe kłopoty z pocztą
1. Większość zamówionych pozycji dotrze do was w ciągu 3 - 8 dni. Na czas oczekiwania składa się okres realizacji zamówienia i czas dostarczenia przesyłki przez Pocztę Polską.
2. Wszystkie paczki wysyłane sa PRIORYTETEM, poczta dostarcza je w jeden dzień roboczy (przynajmniej tak obiecuje).
3. Pamiętaj, że bardzo ważne jest podanie prawidłowych danych adresowych, w tym kodu pocztowego. W przypadku, gdy zamówienie jest w trakcie realizacji a klient decyduje się na zwiększenie zamówienia dodatkowym towarem, czas realizacji jest liczony od dnia ostatniego zamówienia.
4. Jeżeli przesyłka nie dotrze do was w ciagu 2 tygodni, należy koniecznie przejsc sie na poczte i zapytac o nia a jesli tam jej nie ma to trzeba mnie o tym powiadomić, ponieważ czasem niestety paczki giną w niewyjaśnionych okolicznościach...wtedy ja składam reklamację na poczcie a poszkodowanej osobie wysyłam druga paczke.
5. Następna ważna rzecz - jesli paczka dotrze do ciebie uszkodzona lub pusta (takie rzeczy też się zdarzają) należy zażądac sporządzenia protokołu szkody na poczcie lub u doręczyciela, i odmówić jej przyjęcia.
Koszty dostawy
1. Dostawa gratis!!!
Formy płatności
1. Przelewem bankowym na nasze konto - może to być przelew pocztowy lub elektroniczny bezposredni ze strony, ( jesli to przelew indywidualny numer konta przesyłamy do Ciebie pocztą elektroniczną, jezeli nie dojdzie do Ciebie taki mail to tu jest numer konta na ktory nalezy wplacić należnosc: 66 1160 2202 0000 0001 6518 9549 Milenium Maria Sadowska 02-838 Warszawa ul. Raniuszka 29 koniecznie dopisujac swoje imie i nazwisko lub e-mail). Może być to przelew internetowy np. Inteligo, lub pocztowy. Zamówienie realizujemy po otrzymaniu informacji, że kwota przelewu znalazła się na naszym koncie.
2. Możliwy jest również odbiór osobisty (kontakt w tej sprawie mailem, po złożeniu zamówienia)
Zwrot
1. Klientowi przysługuje prawo zwrotu towaru,w ciągu 5 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Rezygnacja z towaru po dłuższym terminie nie będzie przyjęta. Zwracany towar nie może być zniszczony, zabrudzony, uszkodzony i nie może nosić śladów używania. Do zwracanego towaru należy dołączyć numer konta bankowego, na który mamy odesłać pieniądze, oraz imie, nazwisko i adres posiadacza konta. Jeżeli towar ma być wymieniony na inny rozmiar do koperty z przesylka nalezy włożyć 16 PLN na oplacenie przesylki z wymienionym towarem. Zwracany towar należy odesłać na własny koszt listem poleconym na adres podany na paczce.
Maria Sadowska
Ul. Raniuszka 29
02-838 Warszawa
Reklamacja
1. W przypadku uzasadnionej reklamacji, wymieniamy towar na identyczny lub wskazany przez kupującego o takiej samej wartości. Koszty ponownej przesyłki bierzemy na siebie. Możliwe są również indywidualne negocjacje warunków reklamacji. Prosimy o kontakt: adrian@mariasadowska.com
ZOBOWIĄZANIE
1. Wysyłając zamówienie zobowiązujesz się do zapłacenia za otrzymany towar.
2. Wysłanie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy handlowej z firmą NO LOGO.